Upp till 60% rabatt!

Välj fritt från hela butiken - ALLA PRODUKTER INKLUDERADE I BULKRABATTET

FAQ

Behöver jag registrera mig?

Nej, men du är välkommen att registrera dig för vårt nyhetsbrev, så att du kan få uppdateringar om nya trender, mode och erbjudanden, och du får ett mail varje gång vi lanserar en ny serie solglasögon för säsongen.

Är det säkert att köpa solglasögon på nätet?

Ja. Vi använder säkra transcations med den senaste SSL-tekniken. På så sätt förblir all information mellan dig, Brillz och betalningsportar (som PayPal) krypterad och säker. Vi gör vårt bästa för att se till att din information alltid är säker när du köper från oss

Vilken kvalitet får jag på solglasögon från Brillz?

Alla solglasögon i vår butik är nickelfria och testade för att minimera risken för allergiska reaktioner. Linserna har skydd mot UV-strålning och produceras med högsta möjliga kvalitet i åtanke.

Vad är mina konsumenters rättigheter?

Vi följer de riktlinjer som bevisats av regionala, nationella och europeiska myndigheter.

Finns det några dolda kostnader?

Nej, du får det du betalar för och du betalar inte för mer än du får. Titta på din beställning före kassan eller beställningsbekräftelse för specifikation.

När får jag min beställning?

I de flesta fall får du dina solglasögon inom 2-10 dagar beroende på postbäraren och vilken dag i veckan du beställde.

Kan jag göra ändringar i min beställning efter att jag fått beställningsbekräftelsen?

Ja, vi kan göra ändringar i din beställning som adress, namn, produkt och liknande. Observera att vi inte kan ändra när beställningen skickas. Kontakta oss så snart du kan

Jag placerade min beställning, men har inte fått någon beställningsbekräftelse?

Så snart du har gjort din beställning skickas en bekräftelse automatiskt till din registrerade e-post.

Om du av någon anledning inte har fått en orderbekräftelse kan det bero på att du har registrerat fel e-postadress. Vissa e-postklienter kan filtrera e-postmeddelanden till skräppost eller oönskade inlägg. Kontrollera detta först.

Om du fortfarande inte kan hitta orderbekräftelsen, kontakta oss. Om du av misstag raderade orderbekräftelsen kan du också kontakta oss så skickar vi en ny kopia

Detta betyder helt enkelt att vi behandlar din beställning och du kan förvänta dig att den skickas mycket snart.

Jag är ny kund, hur gör jag en beställning?

1) Välj mellan våra produkter och klicka på "Lägg till i varukorgen".

2) När de önskade produkterna läggs till klickar du på korgikonen i det övre högra hörnet (det kan vara annorlunda beroende på vilken enhet du använder).

3) Fyll i din inforamtion och välj betalningsalternativ (kort eller Paypal).

4) Betala.

5.) Du får en orderbekräftelse i din e-post.

Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala i kassan?

Vi stämmer säkra och säkra betalningsportar. Om vissa av dessa serier är nere, av en eller annan anledning, kan det bero på att de (dvs. Visa eller MasterCard) uppdaterar tjänsten,

Hur mycket är leveranskostnaden

Detta kan lätt ses i korgen eller kassan.

Kan du skicka till en annan adress än min privata adress?


Ja, det är inget problem att skicka beställningen var du än vill.

Om du vill att vi ska skicka beställningen direkt till fx. din arbetsadress, du skriver helt enkelt bara dessa tillägg på kassasidan.

Vilken typ av förpackning använder du?

Vi använder alltid pakcaging som säkerställer att din beställning är oskadad från den punkt vi skickar den tills du får den.

Vad händer om jag inte är hemma vid leveransen?

Om din beställning passar brevlådan, behöver du inte vara hemma för att få den. Om beställningen inte passar din postlåda kommer den att skickas till närmaste hämtplats

Kan jag övervaka min leverans?

Ja, på beställningar av en viss storlek kan du. För mindre beställningar (under 10 år) kan du tyvärr inte spåra din beställning.

Jag har inte mottagit min order?

I de flesta fall kan du förvänta dig att beställningen kommer att levereras inom tio dagar och några gånger längre. Kontakta oss om du har några frågor.

Andra orsaker:

- Fel namn angavs i ordningsfrågan.
- Otillräcklig adressinformation.

Jag har inte fått allt jag beställde?

Om vissa objekt saknas, kontakta oss omedelbart.

Mina solglasögon är trasiga, vad kan jag göra?

Är det något fel med solglasögonen du beställde? Vänligen kontakta oss så snart som möjligt och ge bilder om du kan.

Kan jag få en återbetalning?

Vissa gånger ja, och andra gånger nej. Det beror på situationen och anledningen till att du vill återbetala. Vänligen kontakta oss och ange din anledning till återbetalning. Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt. Av andra skäl än de som anges i våra villkor (som skadade artiklar osv.) Accepterar vi endast returer där artiklarna är oanvända och opna

Jag beställde fel solglasögon, kan jag byta?

Ja, om du vill byta, kontakta oss.

Är dina produkter original?

Ja naturligtvis, alla produkter i vår butik är 100% original. Vi får våra solglasögon direkt från tillverkaren eller godkända leverantörer.

Vem är ägaren till Brillz?

Brillz ägs av Chasing Rainbows AS

Kan jag ringa dig?

Vi föredrar att du skicka ett e-mail. Vi svarar dig inom 24 timmar.

Kan jag skriva till dig?

Ja, snälla gå till vår kontakt sida för mer information. Ange ditt beställningsnummer så att vi kan hjälpa dig effektivt.

Vad är din adress?

Vår adress är: Brillz, c / o Chasing Rainbows AS, Rigedalen 55 no.2, 4624 Kristiansand S, Norge.

solglasögon